dimecres, 4 de maig del 2011

Habilitats Comunicatives

Per aconseguir equips de treball efectius és important que els seus integrants desenvolupin habilitats comunicatives:
Tenir un bon concepte d'un mateix
Promure l'escolta activa, l'empatia i el feedback
Realitzar preguntes per coordinar i facilitar el treball
Ser flexibles davant els canvis, opinions diferents i conflictes
Desenvolupar proactivitat o actitud positiva davant els reptes
Fomentar el comportament assertiu
Aprendre a fer crítiques i acceptar-les



Aquí teniu un article de Ferrán Ramón-Cortés, publicat a "El País" a on s'explica, una de les habilitats que hauriem de practicar l'Empatia 

2 comentaris:

  1. empatia
    super importante,desde mi punto de vista,en la medida que sepamos como se sienten los demas,podremos comunicarnos de una manera mas asertiva.
    jaime.

    ResponElimina
  2. Gràcies, per la teva participació i seguiment dels posts!

    ResponElimina

Els comentaris que deixau no els veureu publicats de forma automàtica, sinó que es publiquen una vegada tenen la meva aprovació per evitar-ne un abús, Gràcies!