Les empreses consideren que un bon treballador, no tant sols ha de tenir coneixements tècnics sinó que a més, ha de tenir habilitats comunicatives.
La comunicació és una competència bàsica alhora de treballar en equip, la negociació, la publicitat, el contacte amb diferents professionals...
Hem de tenir en compte que:
- El procés de comunicació es dona a qualsevol situació interpersonal.
- El grau de domini de les tècniques de comunicació moltes vegades condiciona l'èxit de les nostres relacions.
- El bon funcionament de l'empresa moltes vegades depèn de l'existència d'una comunicació eficaç.
Una comunicació eficaç contribueix a:
- Aconseguir els objectius empresarials
- Delimitar les funcions dels seus membres
- Coordinar les activitats
- Fomentar la cooperació entre els seus membres, millorant el desenvolupament de la tasca i augmentant la satisfacció laboral.
Aquest video expressa una situció de manera negativa el que fa que els altres no fasem cas ja que no li doman importància i veim una cosa que podria escriurer-se d'una manera positiva com " Hoy hace un dia precioso y yo no puedo verlo" com una cosa que es tot lo contrari.
ResponEliminaÉs una llàstima ja que podem expressar de diferent manera le distintes situacions i sempre podem mirar de expressar-ho d'una manera totalment positiva.
Gràcies Anne!!! Benvinguda al bloc
ResponElimina