dilluns, 2 de maig del 2011

Comunicació

 Les empreses consideren que un bon treballador, no tant sols ha de tenir coneixements tècnics sinó que a més, ha de tenir habilitats comunicatives. 

La comunicació és una competència bàsica alhora de treballar en equip, la negociació, la publicitat, el contacte amb diferents professionals...

Hem de tenir en compte que: 
  • El procés de comunicació es dona a qualsevol situació interpersonal.
  • El grau de domini de les tècniques de comunicació moltes vegades condiciona l'èxit de les nostres relacions.
  • El bon funcionament de l'empresa moltes vegades depèn de l'existència d'una comunicació eficaç.

Una comunicació eficaç contribueix a:
  1. Aconseguir els objectius empresarials
  2. Delimitar les funcions dels seus membres
  3. Coordinar les activitats
  4. Fomentar la cooperació entre els seus membres, millorant el desenvolupament de la tasca i augmentant la satisfacció laboral.




2 comentaris:

  1. Anneline Miguel Garcia16 de maig del 2011, a les 13:41

    Aquest video expressa una situció de manera negativa el que fa que els altres no fasem cas ja que no li doman importància i veim una cosa que podria escriurer-se d'una manera positiva com " Hoy hace un dia precioso y yo no puedo verlo" com una cosa que es tot lo contrari.
    És una llàstima ja que podem expressar de diferent manera le distintes situacions i sempre podem mirar de expressar-ho d'una manera totalment positiva.

    ResponElimina

Els comentaris que deixau no els veureu publicats de forma automàtica, sinó que es publiquen una vegada tenen la meva aprovació per evitar-ne un abús, Gràcies!